AUTORIJLES

Voor het behalen van het rijbewijs is het kiezen van een gedegen rijopleiding een belangrijke keuze voor je toekomst als automobilist. Het verkeer is tegenwoordig zeer dynamisch, en daarom eist het van jou als verkeersdeelnemer een juiste omgang met voertuig en andere verkeersdeelnemers. De Noordelijke Verkeersschool kan je daarbij  de juiste opleiding bieden.

Vanaf 1 november 2011 kun je bij ons ook terecht als je 16.5 jaar bent. (meer info 2toDrive)

Als je kiest voor een opleiding in pakketvorm, kunnen we eerst een proef/intake test afnemen voor slechts 35 euro, om hierna te bespreken welk pakket het beste bij je past. Dit pakket wordt altijd aangevuld met losse lessen. Dit alles tegen uiteraard zeer aantrekkelijke prijzen. De lessen worden in overleg gegeven in blokken van 1,5 uur.

Een rijopleider kiezen is een kostbare zaak!

De juiste keuze voor een verkeersschool is daarom van groot belang. Als u voor een rijopleiding bij de Noordelijke Verkeersschool kiest, weet u zeker dat u goed zit. Bij de Noordelijke Verkeersschool  heeft u namelijk de allergrootste kans om in één keer te slagen voor uw rijbewijs.

Onze instructeur komt u thuis ophalen. Wij geven les in de omgeving van Leeuwarden. Woont u buiten de regio dan wordt er met u een vast ophaaladres afgesproken. U volgt uw lessen onder deskundige leiding van uw vaste instructeur. Voor de opleiding wordt gebruik gemaakt van een persoonlijk lesrapport waarop al uw vorderingen worden geregistreerd. Hiermee kunt u zelf het verloop en resultaat van uw opleiding volgen. Een uitgekiend lesplan staat garant voor een verantwoorde opleiding. Een opleiding kan bestaan uit de opbouw van losse lessen, bijv. 1 les blok van 1,5 uur per week, of u kunt kiezen voor een totaal lespakket.

De noordelijke verkeersschool richt zich op een snelle en succesvolle rijopleiding voor haar kandidaten. Dit kan bereikt worden met een doelgericht en goed op elkaar afgestemd schema zowel in de vorm van een spoedopleiding als losse lessen.

Wij adviseren onze kandidaten om met één van onze startpakketten te beginnen, deze pakketten zijn het voordeligst.